EN | NL | FR

LD-competitie Februari 2019

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
twin
dromenvanger
Moderator
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 10-11-2019
LDs:

LD-competitie Februari 2019
BerichtGeplaatst: Do 31 Jan, 2019  Reageer met quote

Zoals gewoonlijk post je hier de LD's die je deze maand gehaald hebt. Alle LD's tellen mee ook hele korte. Je moet je in je droom gerealiseerd hebben dat je droomt. Meerdere LD's per nacht kunnen, maar dan moet je tussendoor wakker zijn geweest.

Succes allemaal!

Februari:

Zoef - 1
Majah - 2
PinkRose - 1

Winnaars afgelopen maanden

Januari - PinkRose - (7)

Laatst aangepast door twin op Zo 10 Feb, 2019, in toaal 2 keer bewerkt
back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59
Laatst gezien: 19-11-2019
LDs: 414

BerichtGeplaatst: Wo 06 Feb, 2019  Reageer met quote

+1=1 smile

2 februari
Een fijne, erotische, lucide droom.
Speelde zich af op een modderstrandje en in een modezaak.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
47
Laatst gezien: 6-11-2019
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Vr 08 Feb, 2019  Reageer met quote

+1=1

gesnurk
Ik ga een beker kopen bij een kapper, maar dan blijkt hij van papier te zijn... Met een heel gedoe, verwarrend...
Tenslotte loop ik met een groepje mensen terug. Het schemert. We lopen wat te kletsen en ik loop nog wat na te denken over hoe dat net ging, met die beker.
We gaan richting een fietsenstalling om mijn fiets op te halen. Als we daar aankomen dringt het eindelijk tot me door. Dat gekke gedoe net met die beker was natuurlijk gewoon een droom. Dus dit moet nog steeds een droom zijn! Ik loop door, kijk naar de grond en mijn lopende benen. En dan besluit ik gewoon mijn fiets te gaan pakken. Ik bedenk dat ik hem niet echt hoef te pakken, ik ga gewoon gelijk opstappen. Terwijl ik dat probeer hoor ik een raar geluid en het voelt ook vreemd. Ik snap het al, het is mijn eigen gesnurk Ik probeer te stoppen met snurken maar daar word ik wakker van

back to top
PinkRose
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-11-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 10 Feb, 2019  Reageer met quote

+1=1

Ik lig in bed nadat ik er even uit ben geweest en probeer meteen in een lucide droom terecht te komen. Na het gebruikelijke geduizel en oorgesuis ben ik echter nog steeds wakker. Ik vind dat jammer. Ik draai me op mijn rechterzij en voel hoe mijn man zijn hand op mijn linkerzij legt. Ik voel me klaarwakker terwijl ik net nog zo slaperig in bed stapte. Ik leg mijn rechterhand op de hand van mijn man. Zo blijven we een poosje liggen. Dan gaapt mijn man en staat hij op. Ik vraag wat hij gaat doen. "Even naar buiten kijken, ik hoor iets." Hij opent het gordijn een stukje. Ik besef dat ik nog steeds zijn hand vast heb. Dat is onmogelijk, want hij staat voor het raam. Droom ik dan toch???

Ik draai me om. De hand is weg en mijn man komt weer liggen. Het voelt allemaal zo echt dat ik erg twijfel of dit wel een droom is. Maar als ik op de wekker kijk zie ik dat de tijd alle kanten op springt. Dus toch! Ik spring uit bed en ga naar beneden terwijl ik me er over verbaas hoe echt dit voelt. Ik voel de structuur van de vloerbedekking op de trap en hoor het geluid van mijn voetstappen. Ik loop de hal door en stap naar buiten. De deur valt achter me in het slot en ook dat geluid klinkt heel realistisch. Dan word ik wakker...

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
47
Laatst gezien: 6-11-2019
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Ma 11 Feb, 2019  Reageer met quote

+1=2

Wat doe je hier eigenlijk?
Een koninginnedag in Amsterdam, ik loop langs een gracht in een massa mensen. Het groepje waar ik mee ben gaat een grachtenpand binnen, dus ik ga mee. Een tijd later zijn ze allemaal weer vertrokken, en ik ben alleen achtergebleven op de zolder van het grachtenpand. Het is een grote zolder, langs beide zijden staat een rij van zeker 10 lege bedden. Ik geniet van de rust, ga op de grond zitten met mijn rug tegen het voeteneinde van een bed. Dit is een mooie gelegenheid om mijn laatste post te schrijven voor de Lucidity Challenge op het engelse forum. Terwijl ik daar mee bezig ben vraagt een vrouw of ik die brief gelezen heb. Ze bedoelt de brief die ik op het bed zie liggen. Zelf ligt ze in het bed. Nee, zeg ik tegen haar, ik heb die brief niet gelezen. "Wat doe je hier eigenlijk?" vraagt ze dan.
En ineens snap ik dat dit een droom is. Ik begin te lachen en vertel kort hoe ik hier terecht gekomen ben, met die groep mee etc. "En toen kwam ik hier in deze prachtige ruimte" zeg ik nog steeds lachend en dan maak ik moeiteloos een (achterwaarste?) salto
Nu hoor ik IRL mijn man opstaan en de deur doorlopen op weg naar beneden. Jammer

back to top
twin
dromenvanger
Moderator
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 10-11-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 01 Mrt, 2019  Reageer met quote

Gefeliciteerd Majah!!

grin3 party3 cheer thumbs

winnaar van de maand Februari..

back to top