EN | NL | FR

Nu verkrijgbaar bij DA: melatonine!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Dirk
Hoi :)
LD4all lid
34
Researchers
Laatst gezien: 7-7-2018
LDs: nee, dank je

Nu verkrijgbaar bij DA: melatonine!
BerichtGeplaatst: Za 11 Okt, 2003  Reageer met quote

Zoals ik las in het DA-zeurkrantje, tegen problemen van 'avondmensen' om bij de intrede van de herfst uit hun nest te komen, onder andere (nieuw?) in het assortiment: 'bio-melatonine'. Mij dunkt dat dit spulletje een flinke impact kan hebben op ons dromenleven. Ik dacht dat melatonine alleen in Amerika vrij te koop was; in Nederland nu dus ook! Op het Engelstalige forum heeft men volgens mij goede ervaringen, ik zal eens kijken wat je er precies mee kunt!

Nog Nederlanders die hier iets over kunnen vertellen?

JJJ

(verkrijgbaar bij DA met 120 tabletten voor 120 nachten voor 17.95)

DA schreef:
Product Informatie
Een goede nachtrust is van vitaal belang voor een goed functioneren overdag. Melatonine helpt bij alledaagse problemen met slapen. Het dag- en nachtritme speelt een belangrijke rol bij een goede nachtrust. Melatonine heeft een positieve invloed op het dag-en nachtritme en heeft een gunstige werking op de slaapfunctie. Bio-Melatonine Complex kan daarom ook goed gebruikt worden bij nachtdiensten en jetlag. Door de slaapopwekkende invloed van melatonine kunnen de gebruikers hiervan 's ochtends uitgerust wakker worden. Bio-Melatonine Complex is een zuigtablet die ervoor zorgt dat de melatonine goed wordt opgenomen in het lichaam. Niacine wordt in het lichaam omgezet in tryptofaan in een verhouding van 10 mg niacine in 600 mg tryptofaan. Tryptofaan wordt weer omgezet in melatonine. Door de combinatie van melatonine met niacine in de vorm van een zuigtablet ontstaat een product dat een natuurlijke en gezonde slaap bevordert.

Hoofdingrediënt
Melatonine

back to top
Repression
of the obvious
LD4all lid
Laatst gezien: 5-7-2012
LDs: pffftt...

klinkt goed

iemand van plan om dit te gaan proberen?

back to top
Spiedy
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 28-11-2006
LDs:

Daar gaat mn zakgeld:S

back to top
Kaj
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 14-10-2005
LDs:

koop maar, ik hoor het wel ^^

back to top
Nightmare
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 13-6-2004
LDs:

Kaj schreef:
koop maar, ik hoor het wel ^^

idem

back to top
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2009
LDs:
Woonplaats: Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland, Europa, de Aarde, het Heelal, Dromenland

Hm, ik ga dat spulletje toch niet kopen hoor, ik denk toch meer dat LD's vanuit jezelf moeten komen, en niet vanuit één of ander spulletje van de DA... siiw Het zal misschien best een beetje helpen, maar ik vertrouw toch liever op mezelf en weet wel wat beters met m'n geld... ^^

back to top
Dirk
LD4all lid
34
Researchers

Ies schreef:
Het zal misschien best een beetje helpen, maar ik vertrouw toch liever op mezelf en weet wel wat beters met m'n geld... ^^

Niet een beetje... het schijnt je REM-slaap en levendigheid/herinnering van dromen echt enorm te verbeteren!

Ik vind het ook een beetje duur idd... maar schien toch eens proberen...

het is wel best duur inderdaad...maar tja ook maar 16 cent per pil he!

JJJ

back to top
Spiedy
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Zouden ze geen kleinere potjes hebben

back to top
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
LDs:
Woonplaats: Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland, Europa, de Aarde, het Heelal, Dromenland

JJJ schreef:
Ies schreef:
Het zal misschien best een beetje helpen, maar ik vertrouw toch liever op mezelf en weet wel wat beters met m'n geld... ^^

Niet een beetje... het schijnt je REM-slaap en levendigheid/herinnering van dromen echt enorm te verbeteren!

Ik denk toch dat het voor een deel ook helpt omdat je het zelf gelooft. Er zal heus wel een of ander stofje inzitten wat wetenschappelijk blablabla, maar het geloof in dat pilletje doet denk ik nog veel meer als het pilletje zelf. In dat geval kan ik zet zo goed een glaasje water nemen, of een pepermuntje...

back to top
Spiedy
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Ies schreef:

Ik denk toch dat het voor een deel ook helpt omdat je het zelf gelooft. Er zal heus wel een of ander stofje inzitten wat wetenschappelijk blablabla, maar het geloof in dat pilletje doet denk ik nog veel meer als het pilletje zelf. In dat geval kan ik zet zo goed een glaasje water nemen, of een pepermuntje...

Dat probeer ik vanavond!!! :D

back to top
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
LDs:

Spiedy schreef:
Ies schreef:

Dat probeer ik vanavond!!! :D

Wat, een pepermuntje? :D

back to top
Dirk
LD4all lid
34
Researchers

Ies schreef:
JJJ schreef:
Ies schreef:

Dat is werkelijk niet zo!

Ik weet niet of je je wel eens een beetje in de neurochemie hebt verdiept, maar melatonine is echt *DE* stof als het om REM/dromen gaat. Dit is niet zo'n vaag kruidje of een curieus techniekje!

Ik wil het echt eens proberen; veel helderder en beter herinnerbare dromen geeft het zeker, en wie weet heeft het positieve invloed op de luciditeit.

JJJ
JJJ

back to top
Iez
bibbediebabbedieboe!
LD4all lid
LDs:

JJJ schreef:
Ies schreef:
JJJ schreef:
Ies schreef:

Dat is werkelijk niet zo!

Ik weet niet of je je wel eens een beetje in de neurochemie hebt verdiept, maar melatonine is echt *DE* stof als het om REM/dromen gaat. Dit is niet zo'n vaag kruidje of een curieus techniekje!

Ik wil het echt eens proberen; veel helderder en beter herinnerbare dromen geeft het zeker, en wie weet heeft het positieve invloed op de luciditeit.

JJJ
JJJ

Oke, ik zal bekennen dat ik me er niet erg in heb verdiept, maar ik geloof zeker wel dat het iets doet met je lichaam en gunstig is voor de luciditeit, maar ik denk alleen dat het geloof in dat goedje ook heel erg veel doet voor je luciditeit. smile

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
33
Researchers
Laatst gezien: 30-4-2016
LDs: driemiljard

Ik ben het op zich wel met Ies eens hoor. neutral

Laten we nou inderdaad maar gewoon op natuurlijke wijze LD oefenen want het gebruiken van medicijnen ervoor vind ik nogal overbodig. Ik neem aan dat die er ook alleen maar zijn voor als mensen echt slaapproblemen hebben.

En daarbij geef toe; het is toch veel leuker om uiteindelijk te kunnen zeggen dat je alles uit jezelf hebt kunnen aanleren zonder enige hulpmiddeltjes? ^^

back to top
koffie
Gast

LDs: Herinner er 3

BerichtGeplaatst: Zo 12 Okt, 2003  Reageer met quote

JJJ ik gebruik al heel lang melatonine en het super effect geeft snel gewenning vergis je daar niet in. In het begin is het inderdaad super!
IK vind tryptofaan die gewenning niet geven komt omdat daar ook serotonine van gemaakt wordt in de hersens en niet alleen melatonine.

Mystics stukje is interessant..maar bij zulke doseringen lol is het na 2 maanden of zo wel gedaan met het grote voordeel en uiteindelijk zeker!
Je hersens passen zich aan, aan de grote hoeveelheden melatonine op den duur.
Dus staar je er niet op blind.

Jeff

Laatst aangepast door koffie op Zo 12 Okt, 2003, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: