EN | NL | FR

LD-Competitie September 2015

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
26
Laatst gezien: 10-12-2015
LDs: Veel

BerichtGeplaatst: Di 22 Sep, 2015  Reageer met quote

Nou ik weet niet wat ik heb deze maand, maar ik ga als een speer...
+1LD = 8LD's

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
47
Laatst gezien: 19-1-2020
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Wo 23 Sep, 2015  Reageer met quote

+1=4
colgate
Is dit soms een droom? Ik kijk naar mijn hand, mijn wijsvinger is net iets te kort, ja dus. Ik loop buiten, mooi helder zicht en de droom voelt heel stevig. Ik kan me niet voorstellen dat dit zou ophouden, maar voor de zekerheid zing ik een paar keer 'ik droom, ik droom'. Ik weet het nog, ik ging iemand proberen te ontmoeten in de droom. Ik roep hem 'ben je hier, waar ben je?' In de verte zie ik wat mensen wandelen, maar ik geloof niet dat hij daarbij is. Ik ga wat bewegen, ik laat me steeds achterover vallen en dan blijf ik boven de grond zweven, dat is gaaf. Duikel ook nog wat in de lucht. Dan weet ik weer dat ik nog iets wil proeven, ik grijp wat gras en eet het op. Ja het smaakt naar gras. Maar ik ga er ook over nadenken: proef ik dit nou echt of herinner ik me gewoon hoe gras smaakt? Ik verlies mijn luciditeit en schiet een ND in, een soort nachtmerrie met een enorme spin op mijn gezicht

back to top
Majah
dream grower
Moderator
47

Melodylicious schreef:
Nou ik weet niet wat ik heb deze maand, maar ik ga als een speer...

ga zo door! tumbsuplinkswitteduim

back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
26
Laatst gezien: 10-12-2015
LDs: Veel

[/quote]
ga zo door! tumbsuplinkswitteduim[/quote]

Hihi laten we t hopen! 😀

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59
Laatst gezien: 20-1-2020
LDs: 423

+1=1 smile
Vraag me af waarom het me z'on tijd niet gelukt is, ik weet het gewoon niet.
Maar ik had er weer 1. Kwam thuis in de slaapkamer van mijn broer. Twijvelde, keek naar de mijn handen. Die zagen er normaal uit, misschien een beetje wazig. Zou ik in de slaapkamer omhoog springen ? Toch maar niet, stel dat ik niet droomde dan zou ik stampen en iedereen wakker maken. Ik liep naar mijn eigen slaapkamer toe maar daar was het donker. Kwam bij winkels terecht die allemaal dicht waren. Afgesloten met luiken. Ging gewoon bij ze allemaal naar binnen, droomde toch. Sommigen waren leeg. Zag een meisje met 2 staartjes die druk bezig was met schoonmaken en opruimen of zoiets. Aan de overkant zag ik 3 vrouwen. Maar ik vond ze niet de moeite waard om naar me toe te teleporteren. Riep nog een om vrouw die ik ken maar het was al te laat. Ik werd wakker met een kleurtje wat ik zag.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
47

BerichtGeplaatst: Vr 25 Sep, 2015  Reageer met quote

+1=5

Na WBTB

Ben op een feestje. Hee keuken klopt niet, check handen, vinger te kort, lucide.
Wow wat super realistisch weer deze keer, helder beeld en geluid, bijna niet te geloven.
Maar wat een herrie muziek. Toen het nog een ND was had een klein jongetje al gevraagd of er andere muziek aan mocht, maar dat was niet gebeurd. Dat eerst maar eens regelen. "Zeg, kan er alstjeblieft andere muziek aan?" Ze reageren niet, maar blijven druk doorpraten. Pff wat een rotfeestje, word er somber van.
En wèg droom sadblauw
Even later, in een andere droom, check ik mijn mail. Tjonge, wat veel berichten, zelfs van allerlei mensen die ik al in geen jaren heb gezien. Ah dit is een droom.
En wèg droom...

Ik had dat hele stomme feestje naar mijn hand kunnen zetten... grin3

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-10-2018
LDs:

Droomyoga enzo....
BerichtGeplaatst: Ma 28 Sep, 2015  Reageer met quote

+2=3

Woensdag nacht: ik val ik slaap en zie het beeld van mijn garage: "ik weet direct dat ik droom, doe een paar tuimelingen in de lucht. Ik kijk naar mijn armen, amaai, die zijn nogal doorzichtig. Ik zwaai er mee rond en ik ga door alles heen, ook door een hoop bakstenen, hey, ik ben zowaar een geest. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Zonder problemen geraak ik dan ook natuurlijk door het dak van mijn garage, maar wordt dan wakker door mijn kamergenoot, die het licht aan steekt (in het echt, ik was op een droomyoga retraite en er sliep nog iemand op de kamer), we moesten om 3h30 opstaan om WBTB te doen, ik heb mijn LD juist hiervoor dus gehad, voor de WBTB, en geen meer erna.

Donderdagnacht (nog steeds op droomyoga retraite, maar mijn kamergenoot snurkte zo luid, dat ik geen oog dicht gedaan heb): niets, nada, niente cry

Vrijdagnacht (ik sliep ondertussen ergens anders, nog steeds niet thuis, maar op een rustige boerderij, alleen, geen gesnurk, joehoe!), ook weer voor 4h (de tijd dat ik op wou staan om WBTB te doen), kreeg ik volgende bewuste droom:
"Ik voel dat ik ergens sta, hoewel ik nog maar even geleden probeerde in slaap te vallen, haha, ik ben in een droom! Ik spring direct de lucht in, joehoe, ik vlieg wat doelloos rond, geniet wel van het vliegen en rond mij te kijken, maar ik zou toch iets nuttigers moeten doen, ohja, we moesten proberen de droom te veranderen, of beter nog onszelf proberen te veranderen, dus kwam ik op het idee mij te transformeren in de boeddhistische boddhisatva van mededogen, Chenrezig (Avalokiteshvara), zo eentje met 4 armen, zie afbeelding (bestaat ook met duizend armen, maar 4 vond ik voorlopig genoeg siiw ). En ja dat lukte, ik voelde mij toch de lucht in vliegen, met 4 armen en ik voelde mij nogal wit.

Was wel wat onwennig vliegen met die vier armen :D , maar de lucht in ging ik als vanzelf, ik moest mij alleen proberen recht te houden, zwaaiend met die 4 armen. Ik bracht op een gegeven moment spontaan 2 van die handen voor mijn hart (zoals op de afbeelding), en het was precies of er iets openbarstte in mijn hart eh, plop klonk het in mijn hart , raar gevoel, ik werd daar dan ook meteen wakker van.
Wie weet is mijn hart nu opengezet? kiekeboe ...

Ik hou van jullie allemaal grin en wens jullie allemaal schitterende lucide dromen toe. ^^

back to top
Majah
dream grower
Moderator
47

BerichtGeplaatst: Ma 28 Sep, 2015  Reageer met quote

dat is prachtig Dreamystivi hugs

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59
Laatst gezien: 20-1-2020
LDs: 423

BerichtGeplaatst: Di 29 Sep, 2015  Reageer met quote

+1=2
Ik was aan het rondtollen in de lucht, schoot alle kanten op. Wist dat ik droomde. Was daarna in mijn ouderlijk huis. Het was donker en ik rende naar de slaapkamers. Eerst die van mijn broers en daarna die van mijn ouders. Er lag niemand te slapen. De buitendeur open gedaan en rondom het huis gelopen. Er lag een dikke laag sneeuw. Zag een man en een vrouw de hond uitlaten. Ze hadden allebei grijs haar, de vrouw had lang haar en de man rookte. Het was ook donker buiten. Huizen tegenover ons huis klopte niet, waren nieuwbouw woningen. De man en de vrouw zag ik niet meer. Naar een van de huizen gelopen. Het leek wel een cafe, meerdere mensen stonden buiten. Een meisje stond met een jongen te praten. Nam haar mee, zei: het is maar voor even. Ze had ineens een ouder gezicht en blond kort haar. Kreeg mijn handschoenen niet uit. Dat was onhandig. Hoorde ergens geschreeuw van binnen bij een muur. Leek wel de buitenkant van een kerkgebouw. Nog geprobeerde rond te tollen om droom te rekken, geen succes.

Wat een mooie transformatie Dreamystivi, doet me denken aan reincarnatie naar een hoger level.

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-10-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 30 Sep, 2015  Reageer met quote

Bedankt Majah, hugs
Bedankt Zoef

Ik wil wel nog niet reïncarneren hee

Hoe dan ook, het heeft wel wat gedaan met mijn leven, kan mij nu veel gemakkelijker identificeren met iets hogers dan mijn gewone beperkte zelfje en dat maakt het leven wel aangenaam en heeft blijkbaar ook wel invloed op mijn dromen.

Vannacht veel levendige dromen gehad en een speciaal gevoel, en een lucide momentje, al was het maar heel kort.

+1=4
Werd vannacht wakker met een heel fijn gevoel, het was alsof ik een hele tijd voordien in zacht licht had gebaden (wel niet bewust, ik herinnerde me het gewoon), ik probeerde hierop terug in slaap te vallen, bewust, want mijn geest was erg helder en ik voelde mij heel goed... het duurde wel even voor ik weer insliep
en voelde mij opeens lopen, lopen met een droomlichaam dus... even een paar koprollen in de lucht gedaan, maar dan werd ik al wakker.
Nog een aantal prelucide dromen hebben hierop gevolgd. Ik was vanmorgen dus best wel goed gemutst.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
47

BerichtGeplaatst: Do 01 Okt, 2015  Reageer met quote

Congratulations Melodylicious

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: