EN | NL | FR

LD-Competitie December 2015

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
47
Laatst gezien: 19-1-2020
LDs: 100+

LD-Competitie December 2015
BerichtGeplaatst: Di 01 Dec, 2015  Reageer met quote

Zoals gewoonlijk post je hier de LD's die je deze maand gehaald hebt. Alle LD's tellen mee ook hele korte. Je moet je in je droom gerealiseerd hebben dat je droomt. Meerdere LD's per nacht kunnen, maar dan moet je tussendoor wakker zijn geweest.

Succes allemaal!

December
Zoef - 5
Melodylicious - 3
dj-girl - 1
Mario (Stefano) - 1
Dreamystivi - 1

Winnaars vorige maanden
Januari - Mario (Stefano) (6)
Februari - Zoef (3)
Maart - force 323, Dreamystivi, Dryalantha, majah (4)
April - Zoef (6)
Mei - Zoef (9)
Juni - grishian, force 323 (3)
Juli - Melodylicious, majah (4)
Augustus - Zoef (9)
September - Melodylicious (8 )
Oktober - Melodylicious (8 )
November - Zoef (7)

Laatst aangepast door Majah op Vr 01 Jan, 2016, in toaal 9 keer bewerkt
back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59
Laatst gezien: 20-1-2020
LDs: 423

BerichtGeplaatst: Vr 11 Dec, 2015  Reageer met quote

+1=1 smile

Ik kwam Maxima tegen en begon haar uit te kleden. Het was binnen in een huis en er waren heel veel mensen er om heen. Ze had een hoop kleren aan, het hield maar niet op. Eerst haar lange jas en toen een pullover die ik over haar hoofd trok. Ze was heel netjes gekleed, zag haar gezicht en ze droeg haar haar los. Als laatste had ze een corsetachtig iets aan.Toen ik dat begon open te knopen verdween haar gezicht. Ze was er uit verdwenen en helemaal opgelost. Ik was daarna op zoek naar een plek om te zwemmen. Liep buiten rond in mijn witte badjas. Wist dat ik droomde. Ik had het koud, wilde dat de zon feller ging schijnen om het warmer te krijgen. Dat lukte maar gedeeltelijk. Zag alleen een brede sloot met kroost en ergens anders een meertje met wrakhout aan de zijkant. Niet echt een geschikte plek, er zwom ook niemand. Ik zag mijn neefje ergens staan. Zou ik hem roepen ? Deed het toch maar niet. Had daarna een meisje in mijn armen. Ze had geblondeerd haar in een kort staartje, een heel mooi gezicht en ze glimlachte verleidelijk. We zoenden stevig. Ik was op zoek naar een plek en droeg haar in het rond. Zag boerderijtjes om me heen en een schuurtje met een modderige ondergrond. Deed er bij een de deur open. Lucide droom eindigde met een mooi muziekje. Meisje leek op Lea Seydoux van de James Bond film Spectre die ik de avond ervoor gezien had. En waarvan ik eerst dacht dat het Scarlett Johanson was. Maar die heeft geen spleetje tussen haar voortanden.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
47

BerichtGeplaatst: Vr 11 Dec, 2015  Reageer met quote

Zoef schreef:

Ik kwam Maxima tegen en begon haar uit te kleden. Ze had een hoop kleren aan, het hield maar niet op.

lach1 lach2

back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
26
Laatst gezien: 10-12-2015
LDs: Veel

BerichtGeplaatst: Za 12 Dec, 2015  Reageer met quote

+3 =3 LD's
Gister 2 lucide dromen gehad, tussen door een keer wakker geworden.
Vannacht een lucide droom gehad. En ben de laatste tijd dingen aan t proberen in mijn droom die maar lastig willen lukken op de een of andere manier... whatsthat

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59

BerichtGeplaatst: Zo 13 Dec, 2015  Reageer met quote

+1=2
Vieze wc's en mijn zus die mijn voetzolen begon te likken.
Zal jullie de details besparen. lekkerpuh

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Zo 13 Dec, 2015  Reageer met quote

@Zoef, ja doe dat maar wink klinkt als een vreemde droom.

+1 = 1
licht lucide. Handrembochtjes doen op een parkeerplaats smile

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59

BerichtGeplaatst: Vr 18 Dec, 2015  Reageer met quote

+2=4 :D

17 december
Korte licht lucide erotische droom

19 december
Ik was gaan fietsen in de pauze van een cursus en in Breukelen terecht gekomen. Kon veel beter weer terug gaan. Als ik verder zou fietsen naar mijn ouders toe zou ik een groot deel van de cursus missen. En terug langs de Gein is een mooie route. Maar omdat ik droomde kon ik veel beter terug vliegen. Dat ging veel sneller. Ik sprong in de lucht om te gaan vliegen. Was aan het rond vliegen in een blauwe sterrenhemel en vloog alle kanten op met grote snelheid. Dat gaf een fijn gevoel.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
18
Researchers
Laatst gezien: 23-11-2019
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Do 24 Dec, 2015  Reageer met quote

+1=1

Ik heb van de week weer eens een LD gehad. In mijn droom werd ik wakker uit mijn droom en ik zat bij mijn vader aan tafel. Later was ik in de woonkamer en mijn moeder zat op de stoel. Ik had het over mijn droom met mijn moeder en hoe lang het terug was dat ik aan het slapen was. Ik dacht na en ik dacht en zei Ik slaap nu nog. Ik liep door de woonkamer en dacht wat zal ik doen? Ik dacht aan uittreden. Ik voelde dat ik in SP kwam en toen werd ik wakker.

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-10-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 25 Dec, 2015  Reageer met quote

+1=1

Een rare nacht. Kon de slaap maar niet vatten. Uiteindelijk, +- rond 5h in de ochtend, vermoed ik, ben ik beginnen mediteren, al liggend. Toeschouwer worden van mijn gedachten, van mezelf, opeens werd alles levendig, kleurrijk, en was ik opeens in een droom en wist ik meteen dat het een droom was. Natuurlijk wou ik direct weer gaan vliegen, de lucht in, dit lukte maar matig, erg hoog geraakte ik niet. Ook met mijn deuntje "flying high", geraakte ik niet veel hoger, maar dan gebeurt er vanalles en ga ik weer mee met de droom, er komen mensen binnen in een huis, ik ga naar mijn vader, vraag of hij deze mensen verwacht. Hij zou eens mee komen kijken, "ja, dat is prima", dacht ik "hou jij je maar bezig met die mensen, ik weet weer dat het een droom is en wil terug gaan vliegen". En zo gebeurde het, ik liet alles aan mijn vader over en ging zelf naar buiten. En hop, weer de lucht in, maar weer lukte het niet. Eens iets anders proberen dan. Ik stelde mij voor dat er een kracht uit mijn schoenen kwam die mij vooruitstuwde, en ja dit lukte, ik geraakte veel hoger, en ging dan dwars liggen en met een oogverblinde snelheid vloog ik door de lucht, boven kronkelbaantjes, kronkelend, heen en weer vliegend. Zaalig. Het duurde best lang.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59

BerichtGeplaatst: Do 31 Dec, 2015  Reageer met quote

+1=5 grin3
Nog eentje op de valreep

back to top
Majah
dream grower
Moderator
47

BerichtGeplaatst: Vr 01 Jan, 2016  Reageer met quote

Zoef schreef:
+1=5 grin3
Nog eentje op de valreep

En dat maakt je de laatste winnaar van 2015. Gefeliciteerd! :D

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
59

BerichtGeplaatst: Vr 01 Jan, 2016  Reageer met quote

Dank je wel en een gelukkig nieuwjaar

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: